+

+

Thursday, August 29, 2024

pope


Translation results

Translation result

πήρε συνέντευξη σε μια εθνική τηλεόραση όπου ο κόσμος τον άκουγε και θέλω ο Πάπας να το ακούσει αυτό θέλω να σταλεί στον Πάπα που η κυρία τον ρώτησε είπε τι πιστεύεις για την ομοφυλοφιλία είπε το εξής είπε ότι είναι είναι αμαρτία, αλλά δεν είναι έγκλημα και πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ αμαρτίας και εγκλήματος όταν το άκουσα, έμεινα έκπληκτος, οπότε θέλω να μάθω ότι είμαι ανίδεος άνθρωπος, είμαι αδύναμος, είσαι ο αρχηγός μου, σε προσέχω αντιπροσωπεύω τον Κύριο Ιησού στη Γη Πρέπει να μάθω από εσάς μπορείτε παρακαλώ ξεκαθαρίστε τη στάση σας όσον αφορά το LGBT QR s t u y z γιατί δεν ξέρω τι εννοείτε λέγοντας ότι είναι αμαρτία αλλά δεν είναι έγκλημα και ο Θεός αγαπά τους πάντες και εμείς είναι όλα τα παιδιά του καλά, ξέρουμε ότι ο Πάπας είμαστε όλοι παιδιά του, ξέρουμε ότι ο Θεός αγαπάει όλους ναι, αλλά για λίγο θα συμφωνήσει ο Θεός με τη συμπεριφορά όλων και θα κάνει αδύνατη τι θα πείτε στα Σόδομα και τα Γόμορα πρέπει να έχετε διαβάσει το Βίβλος παρόλο που είσαι Πάπας πρέπει να έχεις διαβάσει τη Βίβλο τι θα πεις στα Σόδομα και τα Γόμορρα ξέρεις γιατί ο Θεός την έκαψε ολοσχερώς επειδή ήταν όλοι ομοφυλόφιλοι εκεί θα το πω στον πάπα και σε κάθε ηγέτη της Εκκλησίας που σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο, επιτρέψτε μου να σας πω ότι είπατε ότι είναι αμαρτία αλλά δεν είναι έγκλημα, θα σας πω το αντίστροφο, δεν είναι μάλλον αμαρτία είναι έγκλημα γιατί αν μιλάμε για την αμαρτία όλοι είμαστε αμαρτωλοί όλοι μας δεν μπορώ να κρίνω έναν αμαρτωλό σαν εμένα, οπότε αν τα LGB έχουν να κάνουν με την αμαρτία πρέπει να σιωπήσω δεν μπορώ να πω τίποτα είναι αμαρτωλός είμαι αμαρτωλός τότε είμαστε στην ίδια βάρκα αλλά ο λόγος που αυτό είναι απαράδεκτο δεν έχει να κάνει με την αμαρτία έχει να κάνει με την ταυτότητα ανθρώπινη ταυτότητα που έχει να κάνει με τον Θεό Πάπα με τον Ιησού Χριστό ο ίδιος Γένεση 1:26 ο θεός πατέρας γιος Άγιο Πνεύμα μιλάμε ας κατεβούμε και ας φτιάξουμε άνθρωπο κατ' εικόνα μας σύμφωνα με την ομοίωσή μας και αυτός ο άνθρωπος ονομάστηκε αρσενικό και θηλυκό, έτσι αυτός ο άνδρας που είναι αρσενικό και θηλυκό δημιουργήθηκε από τον Θεό Πατέρα τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα μαζί και η εικόνα τους σύμφωνα με την ομοίωσή τους, οπότε όταν ένα αρσενικό λέει ότι είμαι γυναίκα έχει σκουπίσει την ταυτότητα με την οποία σε δημιούργησε ο ίδιος ο Θεός και όταν είσαι θηλυκό πες ότι είσαι άντρας έχεις σκουπίσει την ταυτότητά σου με την οποία σε δημιούργησε ο Θεός και όταν δεν λες τίποτα από τα παραπάνω, τότε έχεις σβήσει την ταυτότητά σου ως ανθρώπου που ο Θεός σε έφτιαξε κατ' εικόνα Του σύμφωνα με την ομοίωσή του, γι' αυτό θα το πω στον αγαπητό μου Πάπα είναι περισσότερο άρα έγκλημα από οτιδήποτε άλλο, επειδή είναι έγκλημα εναντίον του ίδιου του Θεού που θα έπρεπε να λατρεύετε και μετά από το οποίο είπε ότι έφτιαξα αυτόν τον άνθρωπο κατ' εικόνα μου σύμφωνα με την ομοίωση μου, είναι έγκλημα στο όνομα του Θεού

No comments:

Post a Comment