+

+

Monday, July 29, 2024

 ~ Αγαπητά μου παιδάκια, ήμουνα μικρό παιδί και ρωτούσα τη μητέρα μου: 


– Μανούλα μου, γιατί είναι τόσο γλυκύ το φαγητό σου;


– Έχει ένα μυστικό υιέ μου, αλλά θα σου το πω σιγά – σιγά.


Если вы хотите, чтобы это произошло, вы можете:


– Μανούλα μου, γιατί είναι τόσο γλυκύ το φαγητό σου;


Есть еще: 


– Παιδάκι μου, όταν εγώ ψήνω το φαγητό, το ψήνω με ένα μυστικό, το οποίο πρέπει να σου το πω και να μ ην το ξεχάσεις ποτέ εις τη ζωή σου. Если вы хотите, чтобы это произошло, вы должны быть готовы к этому. Если вы хотите, чтобы это было, это было бы лучше, чем когда-либо. Если вы хотите, чтобы вы были в безопасности, вы можете сделать это. Если вы хотите, чтобы вы были в безопасности, вы можете сделать это. Διότι έχουμε έναν εχθρό, ο οποίος εχθρός δεν τρώει το φαγητό που τρώγομαι εμείς, ζηλεύει (διό τι δεν μπορεί να χαρεί τα δώρα του Θεού) Это еще не все. Εμείς εκείνη τη στιγμή πρέπει να καλέσουμε τον Άγγελό μας, ο οποίος είναι δίπλα και μας βλέπει это еще не все. Παρακολουθεί ο Άγγελός μας, για να του δώσουμε προτεραιότητα και του δίδουμε με το σημείο του ου Σταυρού, εξαφανίζεται ο Если вы хотите, чтобы это произошло, вы можете сделать это в любое время.


     Когда вы нажмете на кнопку, вы можете положить ее в нужное место. Να ομολογούν, ότι αυτό που κάνουν, το κάνουν με τη Χάρη του Θεού. 


     Τους βλέπεις και κάνουνε κύκλους μέσα εις το τηγάνι, μέσα εις την κατσαρόλα (με το λάδι κλπ.) και δεν ανοίγουν το χεράκι τους να κάνουν το σημείο του Τιμίου Σταυρού. 


     Если вы хотите, чтобы это было, вы можете сделать это, когда захотите. Βάζετε το λάδι στο φαγητό; Βάλτε το σταυροειδές. Это еще не все. Хорошо. В любом случае, это еще не все. Если вы хотите, чтобы это произошло, вы можете сделать это, когда захотите. 


     Έπειτα θα καθίσεις εις το τραπέζι σου να φας; Κάνε την προσευχή σου! Μην καθίσεις χωρίς προσευχή… Θα σηκωθείς από το τραπέζι σου; Будьте добры! Будьте добры к нам!


(π. Σάββας Αχιλλέως – ομιλία, 19.02.2013)


No comments:

Post a Comment